2011. gada 22. marts

Labdien

Beidzot jūtos kā pavasarī. Pašlaik brīvlaiks, bet man tas faktiski neko nenozīmē, jo ārā tik pat kā netieku un izklaidēties arī man nav ļauts, bet nu neko, gan jau rīt, parīt būs labāk. Vispār es jūtos tā it kā būtu par daudz gulējusi (esmu jau arī) , tāda riebīga sajūta. Eu, bet es sapratu, ka man vajag iemācīties plānot laiku, jo reāli es vispār neko nevaru paspēt izdarīt kaut gan man ir TIK DAUDZ laika, es vienkārši to visu laiku noguļu un garlaikojos vai arī sēžu pie PC. Tas viss ir baigi kaitinoši.
Es tagad gribu būt kaut kur citur, kādā citā valstī, piemēram, Francijā vai Šveicē vai vienalga kur citur tikai ne šeit. Es būtu gatava braukt kaut vai tikai uz LT vai kaut kur tepat pa Latviju, tikai lai nebūtu jāsēž uz vietas, kaut gan saprotu, ka it kā tā arī ir sava veida atpūta, bet galīgi nav piemērota man, jo man ļoooooti ātri paliek garlaicīgi. So yea, es tikai priecāšos, kad beidzot visu varēšu izlemt pati!